lindamej.blogg.se

Tillslut kom jag dit!

Publicerad 2013-08-04 20:47:00 i Allmänt,

Idag tog jag en tur till Imperial war museum, jag har hört så mycket gott om det och eftersom det har varit stängt under ett år så har jag inte haft möjligheten att gå dit. Idag blev det så i alla fall och det var ett bra museum men jag blev inte jätteimponerad, ett vanligt museum liksom om krigen. Det var dock intressant att gå dit och jag är glad att jag gjorde det. Jag har läst så himla mycket om krigen och förintelsen så det var inget egentligen nytt, men det var intressant och jag spenderade en tid på museet. Tror dock inte att de är klara med hela museet dock, är är förmodligen mycket större om jag går dit nästa år igen.

Efteråt tog jag en promenad till Waterloo och gick lite längst vattnet och tittade på den fina staden och fick lite seperationsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Linda, är 18 år och tog studenten nu i våras, och den första september flyttade jag till Dulwich, liten förort till London för att jobba som au pair. Det jag tycker om att göra är träffa vänner, fika, musik och sånna där vanliga saker ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela