lindamej.blogg.se

Fina londonatmosfären

Publicerad 2013-02-24 22:16:11 i

I morse vaknade jag av att barnen grät, och de grät högre och högre, tillslut hör man Erin säga till Ben att du kan sluta nu pappa hör oss ändå inte, och sen var det tyst.

Jag mötte upp Amanda i Brixton och därefter åkte vi till Liverpool street där vi mötte upp Ana samt Mariana från Mexico och Miki från japan. Sen gick vi till Brick Lane market, de har marknad där varje söndag. Jag älskar verkligen området där omkring, det är som en blandning mellan camden och stockholms söder, det var massor med färger och musik överallt, alternativa människor och vintage affärer överallt, så ligger ju Fika där. Så vi gick runt i området och slutade på en supermysig och härlig bar. Det är sånna här dagar som får än att älska London ännu mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Linda, är 18 år och tog studenten nu i våras, och den första september flyttade jag till Dulwich, liten förort till London för att jobba som au pair. Det jag tycker om att göra är träffa vänner, fika, musik och sånna där vanliga saker ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela