lindamej.blogg.se

Alla världens färger

Publicerad 2013-07-26 19:29:00 i Allmänt,

Idag var sista dagen innan en välförtjänt helg. Jag har haft en jättemysig vecka men självklart är det tröttande.

Idag har vi varit till ett närliggande museum med en fin trädgård som de lekte i, de har också lite bonddjur att titta på, så vi tog med picknick och hade en trevlig dag där. När vi kom hem ritade vi lite flaggor. Erin har blivit väldigt intresserad av flaggor så vi ritar dem och hon memorerar hur de ser ut och vilket land den tillhör, hon är jätteduktig och kan massor med flaggor. Även Ben färglagda flaggor som jag ritade åt honom, både kul och lärorikt liksom! Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Linda, är 18 år och tog studenten nu i våras, och den första september flyttade jag till Dulwich, liten förort till London för att jobba som au pair. Det jag tycker om att göra är träffa vänner, fika, musik och sånna där vanliga saker ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela