lindamej.blogg.se

En dag i solen

Publicerad 2013-07-24 22:29:00 i Allmänt,

Det går bättre än förväntat att ta hand om barnen hela dagarna, man får helt enkelt acceptera det och sluta titta på klockan var tionde minut, ibland flyger dagarna förbi och vi har kul tillsammans. Idag var en sån dag och det ger mig seperationsångest, speciellt när Erin kommer fram med ett kort där det står i love you so much på och då Ben strax efter säger " Linda, i love you" när det var dags att titta på tv kröp vi alla upp i soffan och satt och kramades framför Tom och Jerry. Har man inte världens bästa jobb?

Annars har vi bakat idag och dekorerat våra muffins. Vi gick också till parken en stund men sen kissade Ben på sig och vi gick hem. Han har i alla fall gått till att svara "det var inte meningen" när jag frågar varför han gjorde så istället från tidigare då han svarade "för det gör dig glad"

Sen satt jag och pappan och åt pizza medan vi tittade på mamman som hade sin personliga tränare där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Linda, är 18 år och tog studenten nu i våras, och den första september flyttade jag till Dulwich, liten förort till London för att jobba som au pair. Det jag tycker om att göra är träffa vänner, fika, musik och sånna där vanliga saker ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela