lindamej.blogg.se

En liten sak som symbol för ett stort år

Publicerad 2013-07-28 00:05:00 i Allmänt,

Idag var tanken att gå på Imperial war museum då de har haft stängt under ett år och jag har sedan länge velat gå dit, men när jag väl kom dit visade det sig att museet inte öppnar förrän på måndag. Jag beslutade mig därför att åka till Westfield och shoppa lite innan jag åker hem, jag gick i en massa affärer men jag lyckades inte med det heller. Även pandora butiken gick jag i men de hade inte den berlocken jag letade efter, så det blev att ta sig till Covent carden istället och där hade de den! Så idag har jag rest över hela London och för det blev det en buss!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-07-28 10:48:48

Fin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Linda, är 18 år och tog studenten nu i våras, och den första september flyttade jag till Dulwich, liten förort till London för att jobba som au pair. Det jag tycker om att göra är träffa vänner, fika, musik och sånna där vanliga saker ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela