lindamej.blogg.se

Käraste London

Publicerad 2013-07-28 19:29:00 i Allmänt,

Igår kväll hade jag och föräldrarna filmkväll och vi såg en mycket bra film med excelenta skådespelare men den var en anings obehaglig så i natt vaknade jag och behövde sova med lampan tänd. Men det var mysigt med en filmkväll.

Idag åkte jag och familjen in till Piccadilly då de skulle på en teater med barnen. Så jag gick runt på egen hand en timme då jag också köpte ett par jeans. Sedan mötte jag upp dem igen och vi gick och åt lunch i Soho. Sedan åkte pappan och spelade fotboll medan jag, mamman och barnen gick vidare till Covent garden och gick i lite affärer sedan promenerade vi vidare till Waterloo station där vi tog tunnelbanan hemåt. Det var en trevlig dag, och lite kul att umgås med familjen då det börjar närma sig hemfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Linda, är 18 år och tog studenten nu i våras, och den första september flyttade jag till Dulwich, liten förort till London för att jobba som au pair. Det jag tycker om att göra är träffa vänner, fika, musik och sånna där vanliga saker ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela