lindamej.blogg.se

Lång dag

Publicerad 2013-07-03 21:23:00 i Allmänt,

 

Idag började jag kvart i sju, tror aldrig jag har börjat så tidigt förut. Så både jag och Ben har varit på dåligt humör idag, ingenting passade på förmiddagen. Vi gick i alla fall till parken en stund och träffade hans klasskompis sen gick vi hem och myste i soffan inan vi hämtade Erin. Föräldrarna kom inte hem förrän efter läggdags, lång dag helt enkelt, fick dock reda på att familjen ska till Lego land på fredag vilket betyder ledigt för mig, kan inte vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Linda, är 18 år och tog studenten nu i våras, och den första september flyttade jag till Dulwich, liten förort till London för att jobba som au pair. Det jag tycker om att göra är träffa vänner, fika, musik och sånna där vanliga saker ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela