lindamej.blogg.se

Mellanmål

Publicerad 2013-07-30 21:11:00 i Allmänt,

Dagen har bestått av hällregn så vi har varit inomhus hela tiden. Det har varit mysigt ändå, vi har ritat lite, målat och tittat på film. Ben byggde med lego och kom och visade upp hans flygande tåg, som ni också ser på bilden. Sen hittade jag Ben sittandes på golvet med en skinande grön fluga i handen och sa "naaaw stackars lilla fluga" sen fortsatte han att säga att han har ätit två flugor innan han stoppade den gröna flugan i munnen. Mums

Idag är också mammans födelsedag och det firar hom med att jobba 24 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Linda, är 18 år och tog studenten nu i våras, och den första september flyttade jag till Dulwich, liten förort till London för att jobba som au pair. Det jag tycker om att göra är träffa vänner, fika, musik och sånna där vanliga saker ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela