lindamej.blogg.se

Mycket roligt framöver

Publicerad 2013-07-02 19:23:00 i Allmänt,

Idag var sista dagen för Ben i skolan, dvs sista dagen för mig att någonsin köa för att hämta honom och sista dagen att stressa mellan skolorna. De hade lite hejdå i klassrummet och en mamma började gråta för hon var så rörd. Tror fröknarna kommer sakna Bens bajsbyxor.

Igår kom Ingrid och Kinga över för lunch och vi bestämde att vi ska till Paris och hälsa på Ingrid när hon har flyttat dit, ska bli jättekul! Hon flyttar dock redan på tisdag vilket är väldigt tråkigt.

Men nu är det fredag att se fram emot för då kommer beste Sandra och hälsar på, och idag efter att lämnat barnen åkte jag in och köpte biljetter till Billy Elliot.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-07-03 13:10:49

Du som sa att du köpte chokladtårta :(
LIES! Det ska bli så kul!! Dricka bärs och herpa derpa oss :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Linda, är 18 år och tog studenten nu i våras, och den första september flyttade jag till Dulwich, liten förort till London för att jobba som au pair. Det jag tycker om att göra är träffa vänner, fika, musik och sånna där vanliga saker ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela