lindamej.blogg.se

Edinburgh nästa!

Publicerad 2013-06-21 10:38:00 i Allmänt,

Erin mår lite bättre, ligger fortfarande bara i soffan dock. Igår kväll efter jobbet fick jag och Anna pengar av mamman för hon tyckte så synd om oss att vi inte kan umgås under dagarna, så Anna och jag gick och köpte lite smått och gott och satte oss i st James park och myste. Det var en jättefin kväll och speciellt i tanke på att Anna precis fick reda på resultatet på tentan, hon har klarat första året på läkarprogrammet! Grattis till det!

Nu taggar vi Edinburgh, det var varit en massa oklarheter inför resan, främst gällande transport och vi har varit lite oroliga men det har löst sig till stor del, ser fram emot helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Linda, är 18 år och tog studenten nu i våras, och den första september flyttade jag till Dulwich, liten förort till London för att jobba som au pair. Det jag tycker om att göra är träffa vänner, fika, musik och sånna där vanliga saker ;)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela